Rak dojke je najčešći oblik karcinoma kod žena i drugi najčešći općenito, a rano otkrivanje bolesti značajno utječe na daljnji tijek liječenja te izlječenje. Kupnjom promotivnih pakiranja Nestlé Fitness žitarica za doručak, označenih ružičastom vrpcom, ženama je omogućeno obavljanje ultrazvuka dojke, mamografije ili magnetske rezonance u Poliklinici Sunce po posebnoj cijeni. Kod iz pakiranja treba unijeti na Nestlé Fitness facebook stranici, a na pregled se potrebno naručiti do kraja godine.
Prema podacima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo u Hrvatskoj se godišnje zabilježi oko 2.000 novih slučajeva raka dojke, a u približno 50 % bolesnica razvije se metastatska bolest, koja je u pravilu neizlječivo stanje. Kod većine njih izgledi za izlječenje ili sprječavanje najgoreg tijeka bolesti bili bi znatno veći da je na vrijeme obavljen mamografski pregled. Edukacija žena igra ključnu ulogu i zato podržavamo ovakve akcije te pozivamo što veći broj žena da se uključe i dođu na pregled – poručila je dr. Eva Jendriš Škrljak, specijalistica ginekologije i opstetricije, ravnateljica Poliklinike Sunce na zagrebačkom Trnju.
U sklopu akcije kreirana je i mobilna aplikacija GoPink, pomoću koje svi korisnici mogu jednu svoju fotografiju obojati u ružičasto te njenom objavom na društvenim mrežama pozvati prijatelje da naprave isto. Cilj je educirati sve žene o problematici raka dojke i potaknuti ih da obave pregled.
Više informacija o cjelokupnoj kampanji potražite na facebook stranicama Nestlé Fitness i Poliklinike Sunce te na www.nestle-fitness.com/hr.